Od 29 października do 2 listopada br – w związku z sytuacją epidemiczną – bezpośrednia obsługa klientów w Biurze Terenowym w Poddębicach jest niedostępna.
Wnioski oraz dokumenty będzie można złożyć bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki na dokumenty.
Bezpośrednia obsługa klientów możliwa jest w II Oddziale ZUS w Łodzi i podległych mu jednostkach terenowych:
ZUS Inspektorat w Pabianicach
ZUS Inspektorat w Sieradzu
ZUS Inspektorat w Łodzi
ZUS Biuro Terenowe w Pajęcznie
ZUS Biuro Terenowe w Wieruszowie
- Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu - mówi Monika Kiełczyńska, Regionalny Rzecznik Prasowy ZUS województwa łódzkiego. - Jesteśmy dostępni przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.
Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00. Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.